January 8, 2016

DELL

DELL – NetView IT

dell logo

Η Dell Inc. είναι από τους μεγαλύτερους προμηθευτές προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας και Internet. Tα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν για τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα στα 39,7 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Μέσω του μοντέλου «άμεσης πώλησης των προϊόντων στο πελάτη» (direct to customer) και σε πολλές περιπτώσεις «κατασκευή κατόπιν παραγγελίας» (built-to-order), γνωστό και ως direct model, σχεδιάζει και κατασκευάζει και προσαρμόζει τα προϊόντα της σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών της, προσφέροντας μάλιστα μια μεγάλη γκάμα και από προϊόντα software, καθώς και περιφερειακά.

Η Dell προσφέρει κορυφαίους φορητούς υπολογιστές που έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα το στυλ, την αξία και την απόδοση. Οι επαγγελματικοί φορητοί και επιτραπέζιοι υπολογιστές της Dell παρέχουν την καλύτερη απόδοση στην κατηγορία τους, ανθεκτικότητα και σχεδίαση με λύσεις διαχείρισης φιλικές προς το τμήμα τεχνολογίας πληροφορικής. Οι φορητοί υπολογιστές παιχνιδιών Alienware διαθέτουν γραφικά HD και απαράμιλλη απόδοση παιχνιδιών. Οι επιτραπέζιοι υπολογιστές και οι υπολογιστές All-in-One διαθέτουν ισχυρούς επεξεργαστές και επιλογές γραφικών για μοναδικές εικόνες και κορυφαίο ήχο.

 

dell

 Ακούμε. Μαθαίνουμε. Προσφέρουμε. Το τρίπτυχο της επιτυχίας μας.

Η Dell δίνει τη δυνατότητα σε χώρες, κοινότητες, πελάτες και μεμονωμένα άτομα, οπουδήποτε στον κόσμο, να αξιοποιούν την τεχνολογία για να κάνουν πραγματικότητα τα όνειρά τους. Οι πελάτες μάς εμπιστεύονται για την παροχή λύσεων τεχνολογίας που τους βοηθούν να κάνουν και να επιτυγχάνουν περισσότερα, ανεξάρτητα από το αν βρίσκονται στο σπίτι, στη δουλειά, στο σχολείο ή σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου. Μάθετε περισσότερα για την ιστορία της εταιρείας, το σκοπό μας και την πελατοκεντρική μας προσέγγιση.

Επιταχύνετε την καινοτομία με τις υπηρεσίες Dell

Διαθέτοντας ένα από τα πλέον ολοκληρωμένα χαρτοφυλάκια υπηρεσιών ΙΤ και επιχειρηματικών υπηρεσιών στον κόσμο, το τμήμα υπηρεσιών της Dell μπορεί να προσαρμόσει τις παρεχόμενες δυνατότητες με γνώμονα τους δικούς σας στόχους. Η καταξιωμένη προσέγγισή μας είναι μοναδική στην αγορά και διαφέρει σημαντικά από τα μοντέλα παροχής υπηρεσιών του παρελθόντος. Ξεκινάμε έχοντας ως βάση τυπικές, αρθρωτές υπηρεσίες, τις οποίες προσαρμόζουμε στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Στη συνέχεια, αξιοποιούμε τη βαθιά εξειδίκευσή μας στον κλάδο προκειμένου να επιταχύνουμε τα αποτελέσματα που είναι σημαντικότερα για εσάς. Συνεργαζόμαστε μαζί σας, σε κάθε βήμα, προκειμένου να σας βοηθήσουμε να διαμορφώσετε και να υλοποιήσετε το όραμά σας.

dell
dell

Netview και DELL

Η Netview είναι χρόνια συνεργάτης και εξουσιοδοτημένος παροχέας service για τα προϊόντα της.

 

Dell Premium Support για PCs και στην Ελλάδα

Η Dell ανακοίνωσε πρόσφατα τη διαθεσιμότητα του Premium Support, μιας υπηρεσίας για τα PCs των καταναλωτών, η οποία βελτιώνει θεαματικά την εμπειρία των πελατών, μέσω απλοποιημένης και απρόσκοπτης υποστήριξης. Η υπηρεσία, η οποία έως τώρα προσφερόταν στις ΗΠΑ και τον Καναδά, καθίσταται διαθέσιμη σε 110 ακόμη χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, στις περιοχές της Ασίας-Ειρηνικού, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Λατινικής Αμερικής. Το Premium Support παρέχει, σε βάση 24×7, οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή, πρόσβαση σε εξειδικευμένους τεχνικούς, με επίσκεψη τεχνικού στο χώρο του πελάτη, κατόπιν απομακρυσμένης διάγνωσης, καθώς και την πρώτη και μοναδική προληπτική και αυτοματοποιημένη υποστήριξη για PCs και tablets για οικιακή χρήση.

Με την χρήση της καινοτόμου, πολυβραβευμένης τεχνολογίας Dell SupportAssist, το Premium Support ανιχνεύει, αυτομάτως, ζητήματα hardware και software και ειδοποιεί προληπτικά τον καταναλωτή, όταν αυτά προκύπτουν. Το SupportAssist επιτρέπει, ακόμη, στους τεχνικούς της Dell να έρθουν σε επαφή με τους πελάτες, με δική τους πρωτοβουλία και να ξεκινήσουν τη διαδικασία επίλυσης των ζητημάτων, ακόμη και πριν οι τελευταίοι αντιληφθούν την ύπαρξή τους.

Το Premium Support σχεδιάστηκε έτσι, ώστε να ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες των πελατών και μειώνει σημαντικά το χρόνο που απαιτείται για την επίλυση συνηθισμένων προβλημάτων, απαιτώντας μέχρι και 59% λιγότερα βήματα στη διαδικασία υποστήριξης και 86% λιγότερο χρόνο τηλεφωνικών κλήσεων με την τεχνική υπστήριξη. Τα κύρια σημεία της είναι τα εξής:

• Υποστήριξη 24χ7 με τηλεφωνική ή online πρόσβαση.
• Επίσκεψη τεχνικού στο χώρο του πελάτη κατόπιν απομακρυσμένης διάγνωσης μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.
• Ενιαία πρόσβαση σε έμπειρους τεχνικούς σε θέματα hardware και software.
• Προληπτική επίλυση ζητημάτων που ανιχνεύονται αυτομάτως με τη βοήθεια της τεχνολογίας SupportAssist.
• Ολοκληρωμένη υποστήριξη software και συνεργατική βοήθεια για προεγκατεστημένο software, όπως Microsoft Office, Explorer, Outlook και άλλα.
• Βοήθεια και “how to” για δικτυακή συνδεσιμότητα, εγκατάσταση εκτυπωτή, λήψη back-up, εγκατάσταση anti-virus, αναβαθμίσεις λειτουργικού συστήματος και άλλα.

«Μετά από έρευνες, διαπιστώσαμε ότι οι βασικές προτεραιότητες των πελατών μας, όσον αφορά την υποστήριξη, είναι η έγκαιρη και αποτελεσματική παροχή υπηρεσιών, το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό, αλλά και η κάλυψη τόσο του hardware όσο και του software», δήλωσε ο Doug Schmitt, vice president και General Manager του τμήματος Global Support and Deployment της Dell. «Με το Premium Support εξυπηρετούμε τους πελάτες μας με τους όρους που αυτοί θέλουν και τη μέθοδο την οποία προτιμούν, με υποστήριξη 24χ7 από άρτια εκπαιδευμένους τεχνικούς και επί τόπου υποστήριξη οποτεδήποτε αυτή απαιτείται. Μπορούν να είναι ήσυχοι, γνωρίζοντας ότι οι ειδικοί της Dell βρίσκονται στο πλευρό τους, οπουδήποτε στον κόσμο κι αν βρίσκονται».

Διαθεσιμότητα
Το Premium Support είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα και σε 109 ακόμα χώρες για τα συστήματα Dell Inspiron και Alienware. Το Premium Support για τους καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί συστήματα XPS, θα είναι διαθέσιμο από τις 12 Ιουλίου. Η υποστήριξη service θα είναι διαθέσιμη για αγορά, σε συνεργαζόμενα καταστήματα λιανικής, αργότερα, εντός του έτους.

Στην Ελλάδα και σε πολλές άλλες χώρες, η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη ως το πρώτο επίπεδο αναβάθμισης από την βασική υποστήριξη hardware της Dell.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπες στο www.dell.com/gr/premiumsupport

Top