January 8, 2016

Τεχνική Υποστήριξη

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ (12 X 7)

Η Εξυπηρέτηση του Πελάτη αποτελεί μια ζωτικής σημασίας και ουσιαστική διαδικασία. Η Τεχνικής Υποστήριξη δέχεται, καταγράφει και επιλύει τα προβλήματα των χρηστών.

Η Τεχνική Υποστήριξη της NETVIEW αποτελείται από ομάδα έμπειρων Τεχνικών Συστημάτων. Όλες οι επισκευές γίνονται στο Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης ή στον χώρο του πελάτη από εξειδικευμένους τεχνικούς με γνήσια ή από άλλο εγκεκριμένο κατασκευαστή ανταλλακτικά.

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Η Netview σας δίνει τη δυνατότητα να υποβάλετε και να παρακολουθείτε ηλεκτρονικά αιτήματα τεχνικής υποστήριξης. Προϋπόθεση για τη συγκεκριμένη υπηρεσία αποτελεί η χρήση του username & password που έχετε λάβει με την εγγραφή σας στο site http://service.nview.gr ή με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@nview.gr

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ & ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ

  • Παροχή οδηγιών αποκατάστασης
  • Ανάληψη διαχείρισης του υπολογιστή από απόσταση | remote assistance
  • Υποστηριζόμενες σουίτες απομακρυσμένης διαχείρισης: Teamviewer, Anydesk, Ammyy Admin.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ | Administration

Στις εγκαταστάσεις του πελάτη, είτε απομακρυσμένα, οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν διαχείριση:

  • Κεντρικών συστημάτων & ενεργού εξοπλισμού
  • Έλεγχο ασφαλείας και παρακολούθηση καλής λειτουργίας
  • Προγραμματισμό Back up
  • Διευθύνσεων & user accounts του domain
  • Mail accounts & mail server
  • Αναβάθμιση λογισμικού
  • Ενημέρωση & alerts μέσω τηλεφώνου /SMS / e-mail
  • Υποστηριζόμενες σουίτες απομακρυσμένης διαχείρισης: Teamviewer, Anydesk, Ammyy Admin.

 

Κάντε κλικ στις παρακάτω εικόνες για να λάβετε τα προγράμματα απομακρυσμένης διαχείρισης.

 

teamviewer_logoammyyadmin anydesklogo

Top