ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ (12 X 7)
Η Εξυπηρέτηση του Πελάτη αποτελεί μια ζωτικής σημασίας και ουσιαστική διαδικασία. Η Τεχνικής Υποστήριξη δέχεται, καταγράφει και επιλύει τα προβλήματα των χρηστών.
Η Τεχνική Υποστήριξη της NETVIEW αποτελείται από ομάδα έμπειρων Τεχνικών Συστημάτων. Όλες οι επισκευές γίνονται στο Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης ή στον χώρο του πελάτη από εξειδικευμένους τεχνικούς με γνήσια ή από άλλο εγκεκριμένο κατασκευαστή ανταλλακτικά.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
Η Netview σας δίνει τη δυνατότητα να υποβάλετε και να παρακολουθείτε ηλεκτρονικά αιτήματα τεχνικής υποστήριξης. Προϋπόθεση για τη συγκεκριμένη υπηρεσία αποτελεί η χρήση του username & password που έχετε λάβει με την εγγραφή σας στο site http://service.nview.gr ή με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@nview.gr
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ & ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ
- Παροχή οδηγιών αποκατάστασης
- Ανάληψη διαχείρισης του υπολογιστή από απόσταση | remote assistance
- Υποστηριζόμενες σουίτες απομακρυσμένης διαχείρισης: Teamviewer, Anydesk, Ammyy Admin.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ | Administration
Στις εγκαταστάσεις του πελάτη, είτε απομακρυσμένα, οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν διαχείριση:
- Κεντρικών συστημάτων & ενεργού εξοπλισμού
- Έλεγχο ασφαλείας και παρακολούθηση καλής λειτουργίας
- Προγραμματισμό Back up
- Διευθύνσεων & user accounts του domain
- Mail accounts & mail server
- Αναβάθμιση λογισμικού
- Ενημέρωση & alerts μέσω τηλεφώνου /SMS / e-mail
- Υποστηριζόμενες σουίτες απομακρυσμένης διαχείρισης: Teamviewer, Anydesk, Ammyy Admin.
Κάντε κλικ στις παρακάτω εικόνες για να λάβετε τα προγράμματα απομακρυσμένης διαχείρισης.